fredag 4 december 2009

4 dec Dagens...

Idag har jag inte gjort nåt annat än sovit ut, tittat på Youtube-klipp med syster, vandrat lite i affärer. Kommit ikapp. Eller nästan.
Men inte i min bloggvärld.

Dagens ägg & bacon var fantastiskt gott. Kan bero på att jag åt en annan frukost dagen innan. Min kropp och gom skrek efter den bekanta smaken.

Tittade på morgonTV. Jag tror Gudrun Schyman har rätt, sorgligt nog. De feministiska frågorna är sorgligt eftersatta.
Faktiskt.

Hon må vara lite special (sagt på engelska) men Regina Lund - på vilken planet bor hon?
Han må vara lite special men Björn Ranelid - från vilken galax härstammar han?

Ikväll ska tre bli två: Tove, Kalle eller Erik. Vad tror ni? Jag höll på Mariette men det är ju typ passerat.
Tove eller Erik vinner, om man känner tittarna rätt. Mer än så kan jag inte drista mig att gissa.

Inga kommentarer: