måndag 7 december 2009

7 dec Mingel och julklapp

Nu har jag varit på mingel. Trodde det skulle vara glögg och pepparkakor men möttes av vin och "kejtrat" minibuffé-bord.
Jag åt räkspett.
I allt annat var det bröd.
Träffade bland annat tre fotografer. Mina konkurrenter. Jag sa att jag hoppades att de skulle få svininfluensan.
Träffade en bunt med redaktörer & journalister som jag har pratat med på telefonen och/eller mailat.
Nu vet jag hur de ser ut.
Vilken tur att jag inte gick klädd som ett barnprogram.
Det var ändå aldrig min plan.

Jag fick en julklapp! En prenumeration på valfri tidning. Hur ska jag kunna välja...?

Drog en repa på Fältöversten. Inte mina turfs direkt. Skulle jag inte ha gjort. Hittade en blus som jag INTE köpte.
Det enda jag vill ha nu är - och du gissade rätt - kaffe!
Ni kan ju gissa klädseln: randiga kalsonger.

Inga kommentarer: