lördag 19 december 2009

19 dec Let the loonies loose

En gammal bekant som jag inte längre florerar mig med, vars blogg jag läser emellanåt (hon skriver inte så ofta) har fått synervsinflammation vilket doktorerna misstänker kan vara förstadiet till MS. Åsså hennes älskade hund som dog nyligen.
Stackars människa!

Camilla frågar mig om jag vill brainstorma fram ett titel till deras nya föreställning som involverar clowner.
Ja tack!Från föreställningen "Otäckt" - mitt första gig för Improvisation & c:o.

Idag springer folk omkring som galna i svarta dunjackor och försöker bräcka varandra med inköp. I varenda skyltfönster hänger spikmattor. Finns det några ryggar kvar därute som inte blir utsatta för piggarna?

Jag har inte fallit till föga men jag har testat.

Om allt går som planerat ska jag till söder och kolla in en utförsäljning av teaterkläder. Helt otippat men blir nog a nice day out. Let the loonies loose.

Inga kommentarer: