tisdag 15 december 2009

15 dec Snö ute

Sitter i pyamas med oborstade tänder och redigerar bilder från igår.
Dags för en redig paus. Jag är halvvägs genom högen. Eller lite mer. Att bara sortera "skiten" tar ju som bekant tid.

Vintern kom tillslut.
Jag vet inte om jag är glad för det.
Gillar inte snö.

Baconpaketen är slut. Åt hamburgare & ägg till frukost. Galet, va?

Sov alldeles förlänge imorse. Kanske jag behövde det.
Drömde om Svedmyra och min första lilla lägenhet i Stockholm. Jag skulle tapetsera om men fäste bara upp våderna med häftsift. Trodde att ingen skulle märka det... Hann tänka: måste ringa en ny hyresvärd, vad jobbigt.

Jag bearbetar de facto att det börjar bli stopp i vasken. Förr ringde man på Alf. Var ringer man nu?
Var är bröderna när man bäst behöver dem?

Inga kommentarer: