lördag 12 januari 2008

Vad ska man göra utan plastkasse? Tell me!

Angående plastkassarna: jag raljerade lite över ämnet. Är bara less medias hantering av ALLT. Däremot undrar jag HUR man ska ta hem sin mat från affären?
Läste i tidningen igår att julhandeln inte slog rekord i år, att det hade gått sämre än väntat för många affärer. Ja, men vad bra då om folk handlar mindre.
Mitt andra aerobicpass var jag på imorse. Mitt första bevistade jag i Los Angeles 1986. Vet inte varför det har dröjt kanske prestationsångest, vilken steg varefter jag höll på idag. Kombinationerna byggdes på varandra och fötterna hängde inte med och jag blev nästan omkullhoppad av en svettig, äcklig kille. Var på vippen att gå därifrån men så tänkte va fan - jag har också betalat.
Det blir väl bättre nästa gång. Det var en mer givande jympa om man ser till kondition i alla fall och bara en styrkedel, vilket jag inte tycker är så roligt.
Trots att ledaren hade mic runt käften hörde jag ingenting av hennes direktiv. Jaja.
Huvudvärk och pyamasdag, jobb ikväll men då imorgon - det är min dag. Hela dagen.

Inga kommentarer: