tisdag 22 januari 2008

Ok då har vi alltså flyttat alla katter motsols ett steg. Då ska vi se om det härjas på de två kollon som har upprättats. Det skall bli intressant. Just nu går han runt med svansen nedåt, försiktigt runt i lägenheten och luktar efter den söta damen.
Trött är jag i alla fall som har härjat runt mer än vanligt. Gympan gick bra, kör lite hårdare nu. Kunde till och med känna av magmuskelträningsvärk. Det var inte igår.
Lunch på kaffe och Marianne kom dit. Hon har ett intressant projekt på G och så gemensamt nykläckt intresse för shamanism sprungen ur Inka-kulturen. Ska man försöka hitta Shirley Mclaines film igen?
Är osäker om jag ska trotsa kylan och lulla iväg till ICA- är det nåt jag behöver just ikväll som inte kan vänta tills imorgon?
Imorgon ska jag dammsuga internet på jakt efter info om David O´Hara. Det lilla jag har kollat har gett vid handen att det knappt finns nån info om karln whatsoever. Hemlig så det förslår.

Inga kommentarer: