lördag 19 januari 2008

Av ren slöhet såg jag Let´s dance igår fast jag inte är intresserad. Faktiskt. Uffe Larsson var sämst. Detta är ett citat från honom själv när han blev utröstad:

– Vad fan ber de mig att vara med i programmet för? Varför i helvete ber de mig vara med i programmet om de vet att jag inte kan dansa, för att de sen ska håna mig, säger han och tittar frågande upp.

...kan man tycka. Men det är dig fritt, Uffe, att vara med eller inte. Ingen har tvingat dig. Och du om någon borde väl veta om du kan dansa någotsånär eller inte.
Vad är du - en vante som virvlar runt utan eget roder?
Annars tycker jag att det är lite beklämmande att se honom överhuvudtaget. Han ser så nedstämd och tärd ut. Mer som om han har/är sjuk än att han har gått ned massor i vikt. Han är ju grå i ansiktet!

Inga kommentarer: