fredag 16 november 2007

Godmorning starshine!

Ok mina reseplaner föll istöpet. Nu tar vi nytt grepp. Går ut på resebyråns hemsida och hittar två saker near by som jag skulle kunna ägna mig åt.
Det ena är en utflykt till ett slott/ranch Estancias. Antingen dagsytflykt eller sova över. Sen finns det sightseeing i Stan men det kan man göra på ett ballare och givetvis dyrare sätt: helikopter. Snacka om photo-oppertunities!
Då är min nästa vecka i princip täckt.
I helgen gör vi utflykter i "la familia" och en tur till till Recoleta. Detta tjat. Vill dit igen - och gå runt. Träffa min nya kompis - Katten Utan Namn. I brist Damen Med Allt.
Palermo där folket lever, är det bästa området i BA enligt mig. Det är klart det finns lyxigare områden och betydligt sämre men Palermr är så mysigt. Massor med restauranger, balla hus - bjärta färger och slitna fasader och shopping. Mycket turister men ser dem inte riktigt.
Igår åt vi hamburgare på palermos första bar.
BA är en ung stad vilket är lite svårt att fatta.
Nu ska jag vara trevlig med Maria även om det är en envägskommunikation.

Inga kommentarer: