tisdag 27 november 2007

Baby elefant walk

Idag har jag varit i Hedvig Elenora kyrka och fotograferat babygudstjänst. Ja, ni läste rätt. Jag och ett gäng småttingar och en mängd blonda, välartatade mammor med mörkblåa barnvagnar. Finns det bara en färg i fabriken?
Jag ska inte raljera.
Det gick bra.
Ute är det svinkallt och det är ett problem när man vill prata i mobilen. Hittade en praktisk väska på Drömhuset och medan bilder laddar skriver jag här.
På radion spelar de S:t Elmo´s fire (härlig låt) och kaffet är precis uppdrucken. Måste hasta vidare med bilderna. Har såååååååå mycket bilder att ta itu med.
Drunknar men kanke inte i den mängd Rikard har plöjt igenom. Stackars kille - 17 000 inskannade bilder med retusch och allt. Påminn mig att aldrig klaga - inte i det ämnet i alla fall. Har andra mer brinnande saker som ligger på bordet och pyr.
Måste bestämma mig hur jag ska förhålla mig till det.
Over and out.

Inga kommentarer: