onsdag 7 november 2007

Feta läppar och att skjuta upp saker

Om nåt går fel nu runt resan så är det INTE MITT FEL. All is taken care of.
Kan inte låta bli att kommentera en liten struntartikel på aftonbladet.se där det diskuteras om Nicole Kidman är naturlig eller inte.
Det enda du behöver göra är att titta på hennes läppar. Tack det räcker. Nicole var länge en kvinna med en liten, putande mun. Nu har även hon hakat på fläskläppstrenden, som vid det här laget borde vara totally over.
Vi byter ju trender i alla andra områden fort som f-n så jag förväntar mig lite snabbare action i det här ämnet.
Jag fattar inte hur man kan lägga sig under kniven FRIVILLIGT.
Titta på Greys så fattar du.

Fick just SMS från Scandinavianphoto. Det jag har beställt, bland annat ett kameralock till Maria, har kommit in NU.
Så sitter jag här. Har noll lust att älga dit innan jobbet men det vore ur planeringssynvinkel bättre att få det gjort nu än i morgon förmiddag. MEN JAG IDS INTE.
Märkligt - jag går hellre upp tidigare imorgon.
Jag har ont i foten. Jag har kalsonger på mig. Jag vill vara hemma lite till.
Jag tillhör gruppen av männsskor som budgeterar slapp. Sen kan jag härja koncentrerat en hel dag.
Men jag är lika mycket små portioner varje dag. Sprider ut gracerna så det inte blir så jobbigt. Lat av naturen men ingen har förstått...
Just nu vill jag bara sitta på flyget över Atlanten med min sovkrage runt halsen och koppla av.
DÅ kan jag verkligen inte göra mer men sen ska jag börjar göra mer - av annat slag.

Inga kommentarer: