måndag 4 maj 2009

Snart nästa dag

Hatar dietister. De är som sjukgymnaster och kuratorer. Försöker vara nåt de inte är: experter.
Googlade på en bekant från Kulturama. Via en känd persons blogg får jag syn på henne och blir minichockad. Var tog hon vägen? Hon med sparkle in her eyes? Coola, häftiga xxx. Nu = ett sammanbitet, åldrat (på ett trist sätt) ansikte. Jag känner inte igen henne. Hade aldrig gissat att det var hon. Gnistan är borta. Men varför? När allt går så bra.
Hm.

Har haft ett två timmars samtal med min love of my life, Micha. Om det inte vore för toabesök och annat, så kunde jag prata med honom forever. Han är så underhållande. På ett subtilt sätt. Riktigt HAHA när vi svävade ut i nya tidningsidéer - "Vår nya dörrknopp".
Vi svenskar är ju helt fucking galna i inredning.
För mycket pengar cirkulerar i ängsliga latte-plånböcker.

Idag slängde jag saker som jag kommer att ångra.
Sådant är livet.
Att vilja färdas framåt men att vara ängslig för detsamma.
Minns bakåt och minns fel.

Inga kommentarer: