fredag 15 maj 2009

15 maj Estland! Min favorit!

Fantastisk frisör klipper fram lockar jag inte visste jag hade.
Imorgon ska jag på F&S om allt går som jag har planerat. Saken är den att jag är otroligt trött efter att ha gå upp redan kvart i fem. Ska man orka?
Drar en repa på stan med Viveca. Sen ska jag bänka mig vid schlagern. Eftersom jag jobbade torsdagkväll, spelade jag in och har tittat på eländet (får jag nog lov att säga) den ena bidraget är värre än det andra. Riktigt dålig är t ex Holland. För att inte tala om Lettland... Man kan skönja nationella drag.
Vad jag är less på shake it/dansmusik à la turkiskt.
Och Ukraina. Gud vad unket - billigt som en stripshow. Blä.


Det här är min favorit! Den var skitbra live, i deltävlingen och den gick vidare. Tack för det.

Inga kommentarer: