tisdag 5 maj 2009

Mer schlager

Varför tror man på Norge? Refrängen är bara en fortsättning på versen, det lyfter inte. Visst ligger den bra till men vad fan? Jag är INTE avundsjuk jag tror bara inte på den. Jag kan ha fel. Men jag tror att den här juryn har fel.
Och i vanlig ordning hoppas man ju att man själv har rätt!
Det som är typiskt är att den här juryn ALLTID röstar in favour för de nordiska länderna men samtidigt knorrar de att de gamla Jugoslaviska delstaterna röstar på varandra. Typ hela östblocket.
Patetiskt.
Cypern låter som en vanliga radiolåt. Funkar inte här. Tyvärr.

OM vi ska prata utseende: gillar Charlotte Perellis nya stil. Egentligen verkar hon vara en varm, snäll och ganska jordnära person. Egentligen tror jag hon är rätt charmig och ödmjuk. Så synd att det inte came across förra året. Låten var ju så förbannat bra.

Inga kommentarer: