fredag 8 maj 2009

8 maj Tankar om kvällen

Avskyr när man får växeln i handen med sedlarna underst och slantarna rasslandes ovanpå. Opraktiskt.
Är såååååååå ointersserad av Sci-Fi filmvågen som rullar över oss.
Varför får Katarina, exfru till Alex Schulman medie-utrymme?
Varför får Alex Schulman det?
Sista boken i världen jag skulle läsa är hans om sin pappa. Läser hellre "Mein Kampf".
Silvia ser ut som en desperat housewife i amerikansk surburbia. Felopererad. Spännt trumskinn.
Är Carl Philip gay förresten?
Min frukost är fantastiskt god och praktisk.
Ja, jag är i ketos, enligt stickorna. Smaken i munnen är mindre bra.
Fler kuddar i sängen. Ett felköp, retur imorgon.
Nytt fik, nya vänner, nya kläder.
På måndag har jag helg. Då ska jag surfa, fixa F&S-kort och mysa för mig själv. Inget jobb!
Nu när flera färgstarka Robinson-individer har blivit utröstade eller bortschabblade av sig själva, kommer intrigerna att fortsätta?
Modernt gladiatorspel.

Inga kommentarer: