onsdag 13 maj 2009

13 maj Korkat!

Täby kommun har kommit på att erbjuda 11-åringar ett nytt lägertema: Girl & the city. Gissa vad de ska göra? Jo, åka in till stan, lära sig shoppa, gå på spa och dricka latte! Herre gud. Vad är det man inte har förstått? Ska vi sanktionera sån skit?

Mer idiotiska saker. Hör på nyheterna att SL har tagit bort sopkorgarna nere på tunnelplattformen vid Fridhemsplan. Detta på grund av brandfara. Fridhemsplan tillhör en av Stockholms mest besökta tunnelbanestationer. Ni kan ju gissa hur det kommer att se ut... Det är så korkat att ord kan inte beskriva det hela. Sen ska man ha en utredning och kartlägga konsekvensen av det hela. Jag kan berätta, helt gratis! Jävla amatörer!

Konstfackstudenten som fejkade ett psykbryt tidigare i år är polisanmäld och åklagare ska ta ställning om åtal skall väckas. Lär inte bli så. De fegar ut. Jag säger, låt oss åka ut till Konstfack och bajsa i foajén och åberopa KONST. Jag vet, konst ska väl väcka en diskussion bla bla men har hon någonsin funderat på vad hennes korkade tilltag kostade? Rent samhällsmässigt.

Sen där där om att större BH:ar ska kosta mer slantar. I så fall vill jag att mina brallor ska vara billigare, för jag är kortare än alla modeller i hela världen. För övrigt: finns det några A-kupor kvar efter alla operationer?
Bröst är överskattat. Tro mig.

För övrigt mår jag toppen. Håret är nyklippt, har fått en massa trevliga gratulationer på Facebook, ska laga à la Grekiskt i kväll. Men först.... Röja!

Inga kommentarer: