torsdag 7 maj 2009

Fotoförbud på Grand

Min rekning på Grand var helt i nödan. Vilken teaser. Idag fick jag reda på att det råder fotoförbud ÖVERALLT utom i de trista konferenslokalerna.
Jaha. Där rök min fantastiska idé.
Aldrig får man vara riktigt glad.
Det var bara att sadla om och tänka ut nåt annat, snabbt. Sänka ribban.
Sänka ribban är stentrist.
Jag har inte så höga krav. Jag får alltid sänka ribban iform av tid, utrymme och uppmärksamhet.
Samtidigt. Det är bruksfotografi. Varken mer eller mindre. Trodde jag nåt annat?
Men ibland känner jag att det är slöseri med talang.
Så var det sagt.
Allt förflöt smidigt ändå och jag är glad att jag har så på pass mycket erfarenhet att jag kan koka soppa på spik, jag kan trolla med utrymme, jag kan ta folk.
Tog igen mig på sängen väl hemma, drack kaffe och krama katt. Sen var det bara att sätta igång igen.
Det blir tio timmar idag också.

Inga kommentarer: