lördag 23 maj 2009

23 maj Det regnar i Stockholm idag...

Styrketräning, vind och kaffe. Halvtid. Sen: handla, tvätt och kaffe. Ingen promenad idag. Känner egentligen inte för att gå ut. Vem gör det när det regnar?
Har beställt tygprover från Bemz. Det blir en Jenny Lund-fåtölj. Tror jag. En stol som utgår inom kort. Passa på. Passa på.
Drömde att jag gick vilse i Gamla stan. Leila bad mig hämta värmeljus till hennes restaurang men jag hittade aldrig tillbaka.
Ikväll är det för mycket på TV. Borde vänta med "Brottet och straffet" eftersom man kan se det via nätet. Men klarar jag det, attvänta menar jag? Hur ska jag få ihop det? Vojne, vojne.
Var vänlig himla inte med ögonen. I vanliga fall är det knappt nåt på TV och nu konkurrerar man ut varandra kanalerna emellan (ovanlig lördag) för att inte visa nåt av värde imorgon.

Inga kommentarer: