fredag 24 augusti 2007

Sommaren glider...

Gick en sväng på stan men ångrade mig nästan genast. Folk knuffade i mig och köerna var sega. Skyll dig själv när du ger dig ut fredag vid lunch.
Café cooler-maskinen på en sjuelva var inte igång så jag fick slokörat gå därifrån.
Magknip.Lämnade in filmerna på Fotomax istället för att åka till Crimson på grund av magknip.
T-bana hem.
Ångade upp mig i vagnen över ett inlägg på en blogg. Jag måste svara. Sågade Anders Petersens fotknölar lite och la mig på sängen.
Knipet gick över så småningom.
Må Bra ringde. Ett snabbjobb till veckan. Har det rullat igång nu?
Har kollat Argentina-resan igen. På måndag smäller det. Då bokar jag. Väntar på ett besked från Marja/Mp/Maria.
Parisresan kan bli uppskjuten till efter jul. Helt OK.
Läste i tidningen för någon dag sedan att en sjuk jävel tvingat en tjej/flicka att utföra sex med ett djur.
Jaha, jag anar en chockvåg. Gränsen flyttas kontinuerligt. Eller så har den legat där hel tiden bara vi har varit lyckligt ovetande.

Inga kommentarer: