torsdag 30 augusti 2007

Bildspel är kul

Prövade att klä Rödluvan i Babars kavaj och det gick bra. Färgen klädde henne väl och den satt ungefär lika trångt på henne som på elefanten.
Satt uppe till halv två i går natt och filade på mitt jättesorgliga bildspel som jag har valt att kalla "Ett eget hem" - för det var ju det som mamma och pappa kämpade för.
Musiken är snott från filmen The Village och är bland det mest tårdrypande du kan hitta. Jag kommer att knäcka familjen. Det är sorgligt intill det patetiska pekoralets gräns. Jag är stolt!
Prövade Friskis Ki yoga-pass idag. Jag är inte helt överraskat stel som ett 50-tals kylskåp men i sinom tid lär jag bli i alla fall lite smidigare. Det är ju planen.
Nu väntas en träff med Micha som jag inte har sett på evigheter. Vi ska träffas på Saturnus ett fik man hängde på rejält i början av 90-talet.
Höjda priser och ny ägare fick mig att dra.

Inga kommentarer: