måndag 20 augusti 2007

Avundsjuk, jag är så avundsjuk

Jaha.
Har längtat hit - till min sida. Ska försöka sammanfatta kvällen men det går liksom inte.
Det är förändringar i luften, hos folk i närheten. Stora, tunga men spännande saker händer i deras liv.
Nåt händer i deras liv. Och då förstår ni att inget händer i mitt.
Avundsjuk. Jag är så avundsjuk.
Jodå tre individer som stod mig mycket nära har dött inom ett år - men den typen av dramatik kan jag vara utan.
Jag menar det spännande och kuliga.
Ensam.
Jag & Rödis.
Jag lägger ned att försöka formulera mig. Det blir alltid fel och någon försöker alltid komma med glada tillrop.

The Tudors är slut, har Seinfeld att trösta mig med.
Tar det slut finns alltid myspace och tusen miljoner användare.
Eller varför inte kolla in alla fotosidor...

Inga kommentarer: