onsdag 29 augusti 2007

Bilden ni ser överst är en strand i Varberg men jag tycker det finns en liknelse med Romes filmaffisch.
Jaha så har man städat då. Och fixat bilder till tidningen. Dags för lunch. Hann med en promenad och hämtade mitt program. Får vänta med det ett tag. Ricki ringde precis, kanske ett litet tillfälligt jobb på G.
Känner träningsvärk i armarna efter gårdagens pass. Tunga som f-n.
Började titta på The reaping igår. Såååå jättedålig. Varför ska de göra på det här viset?
Den engelska deckarens mördare var dock superläbbig. Supercreep. Balanserade upp det hela.
Jag riktigt känner i hela kroppen hur irritationen stiger. Avskyr att sätta mig in i nya program. Och är instruktionsboken taskigt skriven... blir vansinnig! Just nu vill jag bara skrika! Noll tålamod. Kan man inte bara göra en från ax till limpa-variant utan att skryta och berätta om allt man kan göra - sen. Det är säkert en man, en jävla karl som har skrivit instruktionerna. Brukar vara det.
Blä!

Inga kommentarer: