torsdag 30 augusti 2007

Argentina är bokad!

Nu har jag gjort något asläbbigt. Nej inte tandläkaren eller gastroskopi (ellervaddetnuheter) - jag har beställt min resa till Argentina! Yes! Jag har tryckt på ENTER och nu jävlar!
Precis när jag skulle välja mitt första-handsalternativ, visade det sig att det var redan typ slut. Så jag fick flytta resan någon dag. Men nu åker jag iväg i två veckor i november.
Va inte längre tänker folk och säger det gärna rakt ut. Nu är det ju så här att det kostar för en frilansare att lämna landet och det måste jag ha i åtanke när jag ska resa.
Jag är stolt över att ha kommit så här långt i mina förehavanden.
Wow.
Jag har aldrig varit i Sydamerika. Nu har jag bara Australien kvar åsså polerna (lär inte ske om jag får bestämma hatar snö och kyla) så har jag varit "överallt".
Det här blir spännande.

Inga kommentarer: