fredag 17 augusti 2007

Ma & Träsket


Började lite försiktigt packa upp mina förhatliga kartonger. Stannade nånstans mitt i och suckade djupt - var sjutton ska allt få plats?
Hittade i en utav lådorna en bok som handlar om Vattenfall - "Strömkarlen". Där finns en bild på pappa och nån utav brorsorna. Kollade vem som hade plåtat. Lennart Nilsson, han som är världskänd för att bland annat har fotograferat embryon (kan man säga så - låter som en skräckfilm).
Småkul. Lennart Nilsson har fotograferat pappa!
Har fått två mail. Bävar för att jag måste ta itu med innehållet. Bara titta på resor till Argentina tröttar ut mig. Passar jag mig inte blir det ingen resa. Skulle inte bli förvånad.
Inte ett dugg.
Har städat i köket för att rörmockaren skulle komma.
Han kommer inte.
Det blev städat i alla fall.
Norgebilderna är äntligen klara.
Bara en sån sak.

Inga kommentarer: