måndag 14 juli 2008

OK. Jag har handlat, städat och varit på systemet. Nu sitter jag och är nervös. För vaddå? Syrrans ska vara med i TV och JAG är nervös. Egentligen inte för att hon inte ska göra bra ifrån sig. Det gör hon bara hon FOKUSERAR på frågorna och inte vad folk har på sig. Men jag är nervös ändå. Spänd kanske.
Det är inte bara frågor som ska besvaras. Man ska vara taktiskt också och bolla vidare frågan om man tror att motspelaren INTE klarar frågan. Fatta vad man kan vimsa till det. Så fokusera bara på frågorna.
Annars har jag för mycket saker som egentligen ska vara gjorda sedan ett tag tillbaka. Och jag måste bara göra en sak i taget. Just nu är det TV-huset. I kväll får jag besök så jag ska laga en vrålmiddag också.
Men sen så imorgon - jag ska fotografera en tom lägenhet. Älskar tomma lägenheter. Har ett visst intresse för just denna så jag passar på att ta lite mått när jag ändå är på gång. Nu ska jag kolla mail och lulla iväg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!
Vilket program vilken tid det vill man inte missa!!!!
//Helén

Anonym sa...

Vem vet mest. Längre fram i höst. Jag kollar och återkommer! Kul att du läser min blogg. Glädjer mig.