söndag 6 juli 2008

Badade igen igår. Tempen hade sjunkit med en halv grad. Men det spelar ingen roll. Har man bökat sig ut i en skog och nära vatten då ska man i. Oavsett.
Rödluvan var med. Inte i vattnet och inte på badutflykten men väl på festen. Ungarna dansade limbo och vi andra stela individer drack vin och slafsade i oss en massa kalorier.
Sen kunde jag inte sova. Vaknade sex på morgonen av en mindre mardröm.
Idag har jag varit igång hela dagen och nu har jag ont i huvudet. Träff med Johan och träff med Finn. Kaffe och malaysisk gryta. Och en massa, massa snack.
Jag kanske är bara trött.
Imorgon måste jag köra extra hårt på alla fronter. Katt skall vaccineras, lägenhet rengöras, resor skall bokas. Och jobb ska utföras.
Jag är redan trött.
Egentligen vill jag bara koppla av med lite mord. Och gärna krångliga ledtrådar. Är det för mycket begärt?

1 kommentar:

Anonym sa...

vad menar du med att vila med mord? menar du mörda?kan du skika lite bilder på badet där vi bruka bada med dig när vi var i stockholm och bilder som du tog med vatten kamran och lite andra bilder jag behöver till blogg men kan vi sitta typ en kvart eller så vid datan när du kommer för jag vill prata och visa lite i bloggen då när du kommer till göteborg?det behövs!/nila