lördag 26 juli 2008

Ny rytm på badandet. Man går dit halv elva med bok och strandstol. Man sitter så bekvämt. Så läser man en amerikansk deckare, ingen Läckberg-skit. Där sitter man på bästa parkett i flera timmar.
Bästa parkett förresten - jag uppskattar inte nakenbad. Ett par på andra sidan utsatte oss fredliga för "more we needed to see". Annars var det full poäng. Hade inget kaffe med mig förresten. Det var ett klart minus.
Vattnet är 23 grader. På ett vis vill jag inte åka bort. Jag föredrar sötvatten framför salt men havet har ju en annan tjusning också.
Ska ju filma gubevars. Och är det så här varmt får jag gå motionen på kvällen istället. Kanske inte så dumt.
Oj, om tjugofem minuter ska jag gå. Vojne, vojne.

1 kommentar:

Anonym sa...

kan du kolla min blogg jag tenker ha den så ett tag så som den är!(som jag altså har gjort den)/nila