lördag 19 juli 2008

Jag vill klara mig själv

Det är nåt som gnager i mig hela tiden. Bortsett från att sommaren inte verkar vara så bra som jag hade hoppats. Syftar enbart på badvädret som har stannat av tyvärr.
Vad är det som ganager i mig?
Bildmontering.
Jag borde ha satt igång för länge sedan men det har varit ställtid för mig: scratch eller inte, det är frågan.
Fick kalla tår och bestämde mig, så där efter mycket funderande att nej, bilderna får vara som de är.
Jag fegade ur helt enkelt.
Så kom vi alltså till montering.
Jag vill gärna göra det själv. Jag vill gärna klara mig själv och nånstans är man småsnål.
Jag blir lite rädd, det måste bli bra, gärna nu. Hur kunde jag sy ett tält alldeles själv?
Fick hjälp av kompis och fort var det gjort med finsk tango och undrande katt i bakgrunden. Lite kaffe hjälpte till.
Kaffe hjälper alltid tll.
En bild är kvar på grund av felinköp av kilram.
någon som behöver en 23 x 34 - jag har kravat på den, tyvärr.

Inga kommentarer: