söndag 20 juli 2008

Det var längesedan jag var i schtaaaaan i juli. Kommer inte ihåg att det var så här ödsligt. Oavsett vilken affär jag kommer inpå är det som om butiken är stängd. Det är typ jag och de som jobbar. Blir ständigt förvånad.
Fläkten snurrar och tvätthögarna är sorterade. Jag är hungrig. Idag blir det korv och mos.
På tal om mos.
Det var lite mos i huvudet på mig idag. Kunde inte åstadkomma nåt annat än en kilrametur till Classe. Sen fick jag mitt gamla vanliga attack-ont i magen. Det var bara att hasa sig hem. Gick över på en tion minuter, en kvart.
Jag har vaskat fram förslag på telefon till syrran. Mobilköpardags.
Knallade in på Onoff och såg TV:n framför alla andra. Vilken skärpa i bilden! Helt sagolikt. Samsung LE-40A656. Finns i andra storlekar också.
Nä nu ska jag äta.

Inga kommentarer: