torsdag 17 juli 2008

Jag tror jag har missat en dag. Hur kommer det sig? Sticker till Älta och gör ärenden och direkt till jobbet. Katt=inte glad.
Idag har det väl varit samma sak. Fick överge datorn och rådda ut och rädda en havererande födelsedagspresent. Vidare till IKEA (believe it or not) och direkt till Brudmöte.
Det var intressant indeed. Caroline har jag träffat tidigare men inte Kerstin Alm. Däremot har jag fått många mail från de bägge. Kerstin är en überpigg sjuttionåring med femtioelva järn i elden. Man kan bli matt men det är istället underhållande och inspirerande. Hon är nästan trettio år äldre än mig och jag är mycket, mycket tröttare och mindre intressant.
Om man säger så...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj! Kom hem från Skotteland inatt, typ 1.00. Hur gick det för schwester i det superhemliga "Who knows....." Nog bäst att fråga så man inte trampar i klaveret i onödan:)Kram *

Anonym sa...

Ses snart. Vad h�nder i helgen till exempel?