torsdag 28 februari 2008

Sveriges mest hatade djur har redan vaknat och tagit sig ända in till stan: fästingar! Allt enligt nyheterna.
Den varma vintern har sina konsekvenser. Igelkottarna har vaknat och svälter, änder föds för tidigt och katter börjar fälla sin vinterpäls redan nu.
Det märks här hemma hos mig om inte annat. Det är tur att man har en särskilt klappteknik när det gäller att gossa med Rödluvan. Märker direkt när rookies klappar hur tussarna flyger lite ofrsächt i luften.
Har varit på gympan idag. Var på vippen att skippa. Inte av lathet men mer tristess tror jag. Ett stort jaha sänkte sig över mig. What´s the point-typ. Men jag gick i alla fall.
Nu måste jag röja för imorgon kommer besök och så här kan det inte se ut.
Några tips på vägen
Är inte förtjust i potatissallad men har hittat en på ica som är extrakryddig - grillpotatissallad eller nåt. Säkert massor med transfetter och sånt skit.
"In the valley of Elah" är en riktigt bra film med Tommy Lee Jones, Susan Sarandon och Charlize Theron i rollistan.
Har du fortfarande inte lysnat på Regina Spektor så tycker jag att du ska göra det.

Inga kommentarer: