torsdag 14 februari 2008

Huvudvärk

Vaknar med huvudvärk. Har hänt flera dagar på raken. Vad beror det på? Gnisslar jag tänder i sömnen? Jag får ju inte bli beroende av Magnecyl.
Jag dricker ordentligt.
Jag använder glasögon.
Jag är inte stressad.
Jag är inte arg. Man vaknar inte arg möjligtvis trött eller utvilad beroende på klockan.
Väderomslag? Är ingen meterolog.
OK vi tänker bort den här åkomman.
Idag är det Damen från Wales F&S-pass som jag ser framemot. Nu ska jag gå i tid för jag tänker inte vara utan biljett som i tisdags.
Jag fortsätter väl med bildbyråbilderna medan snickarn är i mitt lillkök och fixar. Äntligen!
Uthyrningsrummet är tyvärr redan uthyrt så mitt spontanbesök väljer kanske en annan gång att sova över.
Jag såg framemot nattgäster.
Min 120-säng är inte så bekväm att husera om man är två van att ligga i varsin.

Inga kommentarer: