tisdag 5 februari 2008

Supertisdag

Idag tar vi nya tag på F&S. Sist jag var där kändes mina ben som trästockar. Eller som spända fiolsträngar. Det var helt omöjligt att fladdra fritt (så fritt jag kan fladdra - inte som damen från Wales).
Känner mig lite lättare idag. Jag var kanske spänd över nåt. Kan inte minnas vad i alla fall. Skit samma. Vi kör!
Sedan ska jag träffa amelia. Typ igen. Men så länge de byter ad och/eller mammaledighet finns att tillgå så måste jag vandra runt som flickan med svavelstickorna. Sen vet jag inte om jag hinner med Rikard. Ska dubbelkolla. Jobb ikväll.
Gert Fylking har förresten gått från rosa overall och halvläbbig till att säga Sanningen om C. Tack för den! Fler modiga människor!
Och jag kan bara säga att salige Gribo kräktes i hallen när Carola sjöng "Evighet" i Schlagern. Det var en katt med smak och kurage.
Rödluvan får sättas på prov nu när det är dags igen. Men hon kanske gillar Andreas Johnson så pass att hon kan svälja & välja.
Vi får se.
På lördag startar det igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sätt kattkurvan i juryn så det blir någon ordning!