lördag 16 februari 2008

Inför Melodifestivalen 2008 - del 2 Västerås

Tonight - melodifestivalen del 2. Längtar. Är rädd att jag kanske gillar Carolas låt. Huva! Men jag lovar att vara ärlig annars tappar jag min trovärdighet när det gäller annat.
Rödluvan lär inte kräkas om jag inte tvingar i henne en mängd mat hon inte kan smälta! Hon har som inte nån tendens till sånt. Men är den riktigt dålig då kommer väl hårbollen upp. Får vi hoppas!
Jag tycker i alla fall synd om de andra i startfältet.
Fast.
Hur kommer det sig att en del artister som t ex The Nicole väljs för det här uppdraget, hennes debut? Hur kommer det sig att upphovsmännen/kvinnorna vill satsa på henne? Eller nån annan i liknande situation? Är det ingen annan mer etablerad artist som vill köra låten? Det är väl ett tecken på blekhet kanske.
En som kommer att hamna lååååååångt nere på listan är Alexander Sköld från Fame Factory. Han är så urbota dålig att klockorna stannar. Han har mindre än noll chans. Stackars grabb - ja, det är ingen hockeyrink det här.
Här gäller helt andra regler.
Åsså visar Carola trosorna också. Är det inte byggfläktar, blåa korsetter och löshår tja, då får man väl ta till ett gammal väl beprövat knep.
En gång i tiden gick det så bra med en fotankel men nu gäller annat.
Nä, jag vet det var ju inte meningen!
Vi hörs senare!

Inga kommentarer: