lördag 16 februari 2008

Lyssnar på falsettrockarna The Darkness. Riktigt bra. Ruskigt bra. Förrutom deras två stora hittar finns här en massa material som tja, man hittar spår av diverse. Glammig rock, regelrätt pop men också Abba, Queen och lite andra referenser. Dessutom är det massor av humor men det visste jag innan. Bara deras videos är ju hysteriska. De förtjänar hatten av tycker jag.
Man blir glad. Bara en sån grej.
Drog på stan med Abba i lurarna. Tänkte köpa smink. Alltså - blir nervös av dem som står i sminkdiskarna. Jag är typ skeptisk till att börja med. Tycker hela den branschen är lite dodgy så jag borde väl be om hjälp men jag kan inte motsäga mig det som de säger eftersom jag inte kan ämnet.
Men köpte det jag ville ha, för rimlig kostnad.
På vägen ut: åh, parfym! Så en flaska slank ned i väskan. Alltså, jag snattade inte! Fram med visakortet.
Fortsatte bort till Clas Olsson för cdskivor. Tillbaka till Hötorget och Indiska. Hittade smycken som jag tänkte vänta med men löpte lyktor i stället.
Sen fick det vara nog!
Nu sitter jag här och har precis upptäckt att jag har glömt en hel map med bilder från Argentina!
Jag som trodde att jag började närma mig slutet...

Inga kommentarer: