tisdag 5 februari 2008

Äh, va fan hinner med ett inlägg till innan jag drar till Ricki. Yes, fler katter i juryn och det blir ordning på torpet.
Jag vet att det inte är pc men jag är så tacksam över mild vinter. En bar trottoar är det vackraste som finns.
Men det är nåt annat i luften - det luktar nästan vår. En märklig blandning av mildhet, fukt, avgaser (jo, ibland kan det ge en känsla av Los Angeles om det gillar jag) och asfalt.
Jag är småknäpp men gå ut och andas. Fyll lungorna med luft och tänk Thin Lizzy "Do anything you want to". För den som inte kommer ihåg:
http://www.youtube.com/watch?v=oDxjcZ71ZyI
Imorgon väntar fler samtal, bokningar, ska fixa med min hemsida för alla mina senaste jobb (en hel del) samt Argentina (ojojojojoj är inte klar med bilderna) måste läggas ut. Jag kan ju börja med Recoleta. De är ju klara.
På tal om klar: det börjar utkristalisera sig om semestern. Jag har en plan. Och planer kan grusas, förändras och göras om. Men jag har i alla fall en ritning. Och är det nåt min brorsa vet är hur man bygger ett hus och förändrar ritning as we go along.
Kan han - kan jag.
Over and out.
Nu=Hökarängen.

Inga kommentarer: