måndag 3 december 2007

Före och efter-bilder


Waileth ringde från Vittjärv häromdagen. Hon och B är uppe och fixar körkort i lilla Älvsbyn - massor med snökörning.
Hon ringde från Huset och var helt lyrisk.
Idag fick jag äntligen tillskickat bilder från det berömda bygget och här ovan kan du se före och efter, från en vinkel i alla fall.
Det är svårt att se nåt nytt framför sig som har varit så inarbetat i huvudet allt sedan man föddes. Men förvånad blir jag inte eftersom jag har sett både stil och möblemang i olika lägenheter.
Stilen är modern, fräsch, ljus och avskalad. Sober på nåt sätt. Helt tvärsemot med andra ord. Inte underligt om det ser helt annorlunda ut. Tänk vad "lite" styling kan åstadkomma. I alla fall vita väggar och tak.
Om det nån gång i framtiden skulle vara aktuellt med husförsäljning, får de garanterat igen alla satsade pengar och kanske mer därtill.
Så var den sagan all. Och en ny har tagit sin början.


Jag pratade med Carro som också har haft problem med inflammerad fot/hälsporre. Jag skippar besöket till läkare och Voltaren. Jag ägnar dagen åt utprovning av fotinlägg samt fortsätter med min fotgymnastik. Fick extra många tips som hon prövade när hon hade ont.
Hade planer på att vänta till Boden med utprovningen men jag har inte lust att vänta mer. Att vänta är det värsta jag vet. Ändå kan jag i vissa sammanhang sitta troget på en pinnstol och dingla lojalt med benen.
Slut med det.

Inga kommentarer: