lördag 15 december 2007

Picasso, Carola och det lilla Spöket

obs mobilbild från gamla kameran)
"De fyras gäng"... just nu är vi bara två. Men vilka pinglor som är kvar. Den ena i alla fall. Tänk om man hade hår av samma pälskvalitet. Så äter hon topp-mat också - det lilla Spöket.
Ska montera en ny ljusslinga i hallen - trasig. Irri! Pasar på att promenera och ta en tur till Elgiganten för att klämma på mobiler. Värsta aha-upplevelsen - jag köper en klocka istället eller bättre upp använder mammas gamla. När försäljaren insåg vilken mobil jag använder, erbjöd han sig på stående fot att köpa loss den av mig. Din vill jag ha, sa han. Ok då - den är nog bättre än vad jag förtjänar men jag måste ha koll på tiden. Klocka blir nog bättre.
Läser att Carola är upprörd över Marie Picassos framgång. Heja Marie! Det är nämligen så att This moment, Maries låt, är den som Carola skulle ha sjungit i Melodifestivalen nästa år. Heja Marie - igen! Upp till kamp mot häxan! She gives bitches a bad name.
Funderar på att ledigt från datorn och... kolla in om Hemliga armén håller måttet.
What is there else to do?
Och ute är det svinkallt fast mätaren står på 1,5 grad. Hur är det möjligt?

Inga kommentarer: