söndag 2 december 2007

Tjoho liksom

Herre gud - hela dagen har gått utan att jag har varit in på min blogg! Va falls på min ära!
Jag har gjort färdigt boken om Recoleta (så jävla kul och hm... typ nöjd) och varit och handlat ny dvd-spelare samt stavmixer för min nya vurm: smoothies. Mixar frukt och bär med vaniljyoghurt och det är supergott som efterrätt (timmar senare) efter salt mat.
Jag handlade nyttigt häromdagen. Det vill säga: storshoppade både proteiner och grönt. Kylskåpet är fullt. Till och med Luvis är med på noterna: hon äter numera tomater, majs och ananas.
Hon är katt.
Själv har jag dragit ned på kolhydrater ni vet de där onödiga. Jag äter bröd till frulle för det vill jag inte vara utan. Sen skippar jag pasta, ris och potatis. Vad äter jag istället då? Till proteinerna? Som Argentinarna: sallad och grönsaker. Eftersom jag gillar VARM mat, varierar jag det hela med varma grönsaker, ibland i nån såsaktig gega. De går jättebra. Men man måste ju lägga ned lite mer hacka-tid.
Så här tänker jag inte äta forever men jag ville ta en vrålstart utan svält.
Märkligt nog är jag mätt hela tiden och jag har inte tjuvfikat och snattat godis. Ostkrokarna har lyst med sin frånvaro sen... har tappat tid.
En god väns son som har modell-planer har fått lite respons på bilderna vi plåtade i september. Känner mig medskyldig.
Mer modefoto till frustrerad fotograf!
Jag vill inte plåta presskonferenser eller tråkiga politics. JAG VILL LEKA. Typ hela tiden.

Inga kommentarer: