lördag 1 december 2007

Utan fötter stannar Sverige

Så var det det där med min fot. Jag har hållit ut alldeles för länge men resan kom emellan kan man säga. I BA var det riktigt illa. Det kunde inte hjälpas men jag gick alldeles för mycket. Haltade egentligen och smärtan kröp uppför benet.
Den här veckan när jag har varit hemma har varit mycket lugn. Jag har promenerat en halvtimme (timme) varje dag och däremellan bara vardasgsmotion. Foten känns mycket bättre men jag vet också att det är lite djävulskt. Lite för aggressiv gång så är det ont igen.
Nu har jag googlat på saken och läst lite. Det är svårt att få bort smärtan och jag behöver riktiga inlägg samt inflammtionshämmande medicin.
Riktiga inlägg - här eller i Boden? Sånt tar väl tid.
Måndag morgon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Magnus ska till Mikas imorgon! Mailade dina bilder dit förra veckan. Där var de alerta och svarade direkt. Jag hör av mig! Kram *

Anonym sa...

Nämen nämen. Känner att nu är det dags. Var det Mika som var aktuell från början?/