tisdag 18 december 2007

Julefrid?

Idag har jag fotograferat på teatern. Som vanligt var det hysteriskt kul. Tänk vad roligt man kan ha med en kamera, två grönklädda tjejer, två illgröna stolar och två gula plasthandskar. Nada rekvisita och mycket improvisation. Nu är jag trött och har huvudvärk. Väskan till Boden är så gott som packad och kaffet smakar blä. Var väl inte riktigt sugen. Rödluvan ligger i väskan och kramar whiskeyflaskan, redo för avfärd.
Jobb ikväll sen är det sommarlov höll jag på att skriva. Därefter ett annat kapitel.
Fotoböckerna har inte kommit och jag tvivlar på att de hinner komma tills imorgon.
Och vilka filmer ska jag glo på i Boden? Vad ska jag sysselsätta mig med förutom teaterbilderna?
Hornblower kanske passar.
Bloggeriet kan halta nu i en vecka men jag ska hålla er posted på ett eller annat sätt.
Slutligen: det är ingen som tackar en om man är sparsmakad med doktorsbesöken. Är du dessutom gammal - ja, då är det inget att prata om. Gå!

Inga kommentarer: