fredag 25 maj 2007

Utan kaffe inget liv

SAS-personal strejkar. Jag sätter mina pengar på Flynordic och har nu bokat hemresan i sommar.
Den beryktade hemresan, då hus skall tömmas och man skall svabba ut sig själv ur sin egen barndomshistoria.
Jippie liksom.
Man kanske skulle spela på Lotto. 70 miljoner i potten. Eller nåt.
Kaffe, någon?
Rödluvan har hoppat upp på garderoben och jag har klistrat färdigt en skylt.
Vaknade jättetidigt med ryggont. Ja, det är sängen. Jag måste köpa en ny madrass. Det här funkar dåligt.
Den gnäller dessutom.
Upptäckte en annan sak: tangentbordet är en hälsorisk. Äckligt.
Varför svarar inte Forum-Anna? Har hon slutat?
Har sett färdigt säsong nr 8 av Top Model. Jaha vad ska jag göra nu då?
Det är nåt artificiellt med banansmak. Minner om ett tuggummi som reades ut för 5 öre på kiosken i Vittjärv påsken 1973. Smakade papper men det var billigt i alla fall!
Nu kokar vattnet.

Inga kommentarer: