fredag 25 maj 2007

Linda Rosing - Sveriges mest korkade människa?

Det finns två riktigt korkade människor i Sverige. Den ena är Carola och den andra är Linda Rosing. Nu har den senare av de två skrivit på ett miljonkontrakt med porrbolaget Private som ägs av den beryktade Berth Milton.
Bara det räcker.
Lilla Gumman (ursäkta uttrycket men nu är det befogat) skall bland annat spela in ("mjuk") porrfilm som skall visas på... mobiler!
Hon själv, enligt intervju i bland annat Expressen, anser inte att det är porr och på frågan om att vara en förebild (huga) för massor av unga tjejer, svarar hon att alla måste ta ansvar för sig själva. "Jag går min väg, andra får gå sin".
Ok. Vi börjar där.
Så om några månader, när verkligheten slår henne i ansiktet, vill hon ÅTERIGEN gråta ut hos medierna och ge avbön. Kanske tillochmed anklaga omgivningen för bristande ansträngning att få henne på bättre tankar.
Eller varför är det ingen som tar mig på allvar. Jag kräver respekt (åsså gick hon in i politiken).
Hur var det med ansvaret, Linda?
Mer ansvarsfunderingar: Berth Milton bor inte i Sverige, för han är eftersökt för grova skattebrott.
Hm. Nu tar vi ansvar och visar för barnen vilken omdömeslös morsa de har som ger sig i kast med en krimminell arbetsgivare!
Hon säger vidare i intervjuen:
"Men jag måste se om mitt hus, jag har barn att försörja".
Hade inte hon ett jobb, som värdinna i nåt sammanhang? Det är väl lite mer värdigt än att stöna i tusentals mobiler.
Nä, Linda. Sanningen är att du har ett svagt självförtroende. Du är beroende av uppmärksamhet från media när du egentligen borde gå i terapi och öka din självinsikt.
Jag skulle gissa att du också är ganska talanglös. Men om du nu tror att det är liksom lite sent att sätta sig i bänken för utbildning, kan jag säga att det är fel.
Men i din värld är det oglamoröst.
Att fejka samlag i folks mobiler sätter inte precis guldkant på tillvaron.

Inga kommentarer: