tisdag 8 september 2009

8 sept Kallsvett & väntan

Det händer alla. Det händer även den bäste. Tror jag. Kommer nån försent till Annie Lebovitz plåtningar? Eller struntar i det all together? Skulle inte tro det. Inte för att jag jämför mig med henne. Å nej.
Man kanske är längst ner på the foodchain.
Fick just höra hur en f d dokusåpa-deltagare och numera programledare (i egenskap av sin yrkesroll) lät fotograf och make/stylist vänta i tre timmar! Orsaken: en annan fotografering.
Är det så att kändisar som är jättestora är också de mest professionella medan de som har en någorlunda plattform är de som tar till sig divalater.
Fast å andra sidan kan jag verkligen tänka mig att Madonna skulle strunta även i Annie Leibovitz.
Madonna struntar i alla.
Annie Leibovitz å andra sidan ställer nog egna krav.
När hamnar man där?
Kallsvetten fortsätter att pulsera ur pannan så någon gympa blir det inte tal om idag.
Jag tycker att jag har gjort mitt idag. Med andra ord - ingenting.

Inga kommentarer: