lördag 26 september 2009

26 sept Båt, bröllop och vit hummer

Igår åkte jag båt. Landkrabban som blir rädd när det krusar sig på vattenytan, satte sig frivilligt i en båt och följde med till en obebodd namnlös (?) skärgårdsö. Varför gör man det om man är rädd för att ramla i? Jo, en av mina bästa vänner gifte sig igår! Barfota (jo, sista skriket innan hösten) stod hon på en klippa i full solsken och lovade trohet till sin kära sambo.
Jag fotograferade och filmade. Samtidigt.
Men jag har också fått åka en vit Hummer (inte den på bilden men en likadan).
Och det är sant som de säger: sjön suger verkligen musten ur en. Försökte se film på femman igår, "Red eye" men misslyckades kapitalt.
Och nu orkar jag inte ens ta itu med bröllopsbilderna.
Gör övningarna jag fick från sjukgymnasten. Det är nästan så att det gör mer ont nu. Gör jag rätt? Eller fel? Hur vet man det? För tidigt att säga?

Inga kommentarer: