söndag 9 augusti 2009

9 aug Bad, bad och inget annat

Hur mycket man än vill, kan man inte kalla ett allmänt ställe för sitt. Jag vill gärna att Bulleribock/Family Two ska få kalla sina klippor just för sina men så funkar det inte. Om man inte är miljardär och kan köpa sig ett alldeles eget ställe.
That won't happen.
Kollade just från svenska spel. Ingen vinst den här veckan heller.
Varför inte jag? Nån vinner ju. Det kunde lika gärna ha fått vara jag.
Vissa människor som häckar just på vår plats är rätt knepiga. Särskild de som lämnar bajsblöjor.
Min katt är prat- och kramsjuk efter en egen dag i timmerkojan. Jag vill bara plöja Spooks och Robin H (vill hellre kalla serien för Guy of Gisborne, because indeed that what it´s all about).
På tal om BBC: syrran säger att man kan gå på guidad tur på BBC när man är i London. Gissa vad jag ska göra nästa gång jag är i stan... Kanske en hösttur? Skippar ett till besök i Ullared och lägger slantarna på nåt annat. Jag menar, garderoben är full av nya kläder. Men London var det ett tag sedan.

Inga kommentarer: