tisdag 9 februari 2010

9 feb Jag dissar & hyllar

Tittade på ett nytt avsnitt av "Big love" och bestämde mig. Nu får det vara nog med den här dritten! Det är platt, innehållsrikt visserligen men alla i persongalleriet är papperstunna och beter sig irrationellt.
Den serie jag däremot vill hylla är "Mad men". Där är händelseförloppet minimalt men spänningen är nästintill olidlig. Fantastiska skådespelare dessutom.

Missade aoerobicsdansen igår. Surade hela kvällen och hamnade ur fas. Tog igen det i dag. En del var à la Michael Jackson. Inte lätt, hörni!
Hairspray-låten ingick även här och det är en riktig tempohöjare.
Nu dricker jag kaffe och njuter av lukten av tulpaner som sprids i lägenheten. Nåt flög in i huvudet på min gympakompis som köpte blommor åt mig utan orsak, på vår promenad från Kungsholmen.
Man bugar & bockar.

Fundering: Är Salem Al Fakir lagd åt det andra hållet? Nån som vet? Min kompis på Ön hävdar det. Är det gay-radar på grabben? Tell me!

Inga kommentarer: