måndag 1 februari 2010

1 feb En rivstart men åt vilket håll?

Det man glömmer lätt som frilansare är alla obetalda timmar som bara flyter iväg. Och allt småjox som måste göras.
Jag är rädd att det har forsat den senaste tiden.
Och småjoxet ligger i bildliga högar.
Fick eld i arschlet igår kväll och gjorde upp en plan för denna vecka.
Jag är ganska bra på sånt, göra listor och bocka av.
Det är jag är sämre på är så kallad målbild.

Vart ska jag?

Så.
Struktur är svaret. Fokusering är verktyget. Självförtroende är nyckeln.

Dags för kaffe...

Skämt å sido.
Jag ska börja med att uppdatera och fixa med min sjukligt eftersatta hemsida.
That will get me started.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om du inte har något annat vettigt för dig...kolla in det här

http://www.youtube.com/watch?v=qvjJE9VUKIE

Anonym sa...

Gud så söt! "Vad vill du ha? Jag vet inte..." Eländes elände. Man har alltid tid för päls.