fredag 19 februari 2010

19 feb Jag är fridlyst - impro på clownnivå

Ikväll blir det teater. Dotterbolaget ger improvisationsföreställningen "Jag är fridlyst".
Återigen clowner... Kollar länken och njut av min affischbild.
http://www.facebook.com/search/?q=dotterbolaget&init=quick#!/pages/Dotterbolaget/282629084793?ref=search&sid=619016913.3934867117..1
...eller titta här.
Mitt sällskap blir Aina som nyligen har nämligen kommit hem från Nigeria. Permanent hemma och jobbar numera i Kista. Det var länge sedan vi sågs, typ ett år skulle jag gissa. Så det blir extra kul & surrigt.
Kul att hon kunde hoppa in med kort varsel. Sjukdom satte stopp för originaltruppen.
Innan teatern ger jag mig i kast med ännu ett varv på aerobicsdansen och hoppas att det går ännu bättre denna gång.
Betar mig igenom koreografin så smått.

Inga kommentarer: