måndag 8 februari 2010

8 feb Marknadföring i den lägre klassen

Sitter med ett pilligt pyssel som så småningom gagnar min lilla business, så det får gå under rubriken "Marknadsföring". Nu är ju inte det så lätt av flera orsaker: en katt som gärna vill trampa framochåter på min digitala ritplatta. Jag var också dum att boka tvättid. Samtidigt som snälla spöken från förr ringer.
Inte förrän timmar senare märker jag att sömniga men braiga Jenny Abrahamsson har stått på repeat. Och klockan är fem. Det är sex timmar.

Kanske borde jag dricka lite kaffe. Förresten - borde. Jag dricker ju mest hela tiden.
Ikväll ska jag snubbla runt på ett areobicspass. All koncentration kommer att gå till att snappa upp och förstå koreografi och däremellan kan jag fantisera att jag är på pridefestivalen. Eller nåt.

Inga kommentarer: