torsdag 18 februari 2010

18 feb En drink i baren

Att gympapassen kan vara så olika. Naturligtvis, det är ju olika människor som leder den.
Idag var det en vikare. Hon hade positiv energi men det var jättekonstig musik emellanåt. Omusikaliskt utifrån det faktum att det inte passade ihop med rörelserna.
Jag vet inget så avtändande.

Min nya hörlurar har kommit i posten. Enkelt. Nu ska jag bara montera om dem. Kanske inte fullt så enkelt.

Mina tankar vandrade iväg idag. Funderade hur jag ska lägga upp sommaren...

Rikard var här igår kväll.
Jag bjöd på mat.
Han fick pasta, jag åt broccoli till den indiska köttfärssåsen.
Gott blev det.
Jag slängde pastan som blev kvar.
Trodde du något annat?
Han har övertalat mig att ge upp Explorer mot Firefox. Enda nackdelen är att allt blir liksom mindre i Firefox.
Men det är viktigt med bekräftelse från en datanörd.

I eftermiddag fikar jag med Seamaire för att sedan lite uppsnofsad möta Micha på hotell för en drink och mingelfest. Stora Resepriset skall visst delas ut.
Känns lite "Mad Men" att träffas på hotell för en drink i baren.
Synd att man inte röker. Det är skit men det ser estetiskt ut, alla fall i retroperspektiv.
Jag tror det var därför min föräldrageneration got hooked up.
Idag ser det inte ens estetiskt ut.
Bara jävligt dumt.

Inga kommentarer: